Den øgede konkurrence på pris og købsoplevelser viser sig i detailhandlen ved øgede behov for servicevagter
Servicevagten viser sin værdi forhold til tyveri og hærværk men samtidig er signalværdien i at bruge servicevagter overfor butikkernes kunder og ansatte med til at bidrage til en markant bedre kundeoplevelse.
Den præventive virkning ved at gøre brug af servicevagter ses for butikkerne omgående ved mindre svind, tyveri og hærværk og en betydelig minimeret risiko for røveri.
R4Y ApS har en bred medarbejder stab som med deres erfaring kan holde ro og orden i større forretninger, butikscenter og gågader.
Den øgede sikkerhed giver samtidig en mulighed for at give dine kunder og ansatte en helt nyt serviceorgan i forhold til at give dine kunder en forbedret kundeoplevelse af butikken og butikkens atsmofære.
R4Y Servicevagter er en proffesionel autoritet der sikre dine ansatte og kunderne en behagelig købsoplevelse i trygge rammer.
Alle R4Y Service vagter har udvidet førstehjælp med hjertestarter kursus og vores medarbejder gennemgår løbende efteruddannelse.